Apfoss liga, Kolding

20110604-114744.jpg

Apfoss ligaen blev idag kørt i Koldings Marielundskov. Vi (motionisterne) fik lov at køre to runder før alle profferne. Faktisk mit første rigtige “rene” MTB løb – og jeg fik da set et par nye spor i den skov, jeg ellers troede jeg kendte … Kørte nedkørsler, hvor jeg fremover nok foretrækker et lægeteam som support. Jeg væltede heldigvis ikke, men til gengæld kørte jeg med hjertet oppe i halsen et par steder. Må nok hellere få øvet lidt teknik …

20110604-114648.jpg

Mig efter at pulsen er faldet fra 350 ned til et mere normalt niveau …
Der er ikke kommet resultater endnu, men tror jeg kom ind i den nederste halvdel af feltet.

3 thoughts on “Apfoss liga, Kolding

  1. Du skal være velkommen til tekniktræning hver tirsdag og torsdag kl. 19 ved Naturskolen hos MTBKolding🙂

Skriv et svar

