MTB Prisonbreak

Fantastisk vejr og spændende rute til MTB Prisonbreak 2012.
Det blev til 81 km på marathon distancen, og selvom Bjerre Skov bed fra sig med sine ubamhjertige stigninger, og en lille krampe efter cirka 45 km, så slap Lars og jeg igennem uden de store mén. Jeg måtte ned i gruset to gange, dog uden at få skrammer og Lars valgte at styrte 500 meter før mål – på asfalt… av. Turen gik som nævnt gennem Bjerre Skov og vi fik da også lige set Purhøj (dem som ikke kender den – det gør jeg nu – prøv den en dag, gerne uden at have kørt 50 km inden) Min GPS sagde 21% på det sidste stykke, om det passer ved jeg ikke, men det føltes i al fald som 21% …
Vi kørte også gennem (…) Horsens Kunstmuseum, gennem et brændeskur på en landejendom, moler ved havnen, en friluftsscene og andre pusseløjerligheder.

Faktisk var den Urbane del af racet sjovest – selvom der også var et par gode stier i skovene …

Og som sædvanlig (fristes man til at sige), så var der ingen finisher T-shirts tilbage i min str. (selvom det var blevet lovet, hvis man meldte sig til inden en bestemt dato) Nu også godt det samme; T-shirten endte jo alligevel i stakken med alle de andre komplet ubrugelige/grimme/for store finisher T-shirts fra diverse løb.

BREAKING: Lars og jeg er med i TVsyds indslag om løbet …😉

Ruten kan ses her.

3 thoughts on “MTB Prisonbreak

  1. Så noget af løbet på TV, hvor I kørte gennem Kunstmuseet. Kunne desværre ikke genkende dig!!

Skriv et svar

