Epic S-works with lefty

S-works Epic 29er with Lefty
Så blev den færdig…

6 thoughts on “Epic S-works with lefty

    • Ja, det bliver et problem. Neonorange og selvlysende festival-knæklys-blå er ligesom ikke de fremherskende farver blandt alverdens hjelm- og cykeltøj-producenter …

  1. Hej
    Har også bygget min S-Works 2014 om til lefty. men jeg har mange flere spacers over kronrør. har du flyttet på Lefty “klamperne” og er det muligt. ?

    • Min er vist en 2012 model ramme – måske det er forskellen. Jeg har ikke rettet på Lefty klamperne ( tror jeg heller ikke man kan )
      Min gaffel passer næsten på millimeteren …

      • Okay.. Hmm. har en lefty carbon 2013 og en Sworks 2014 ramme. men jeg har en del spacers over. kunne jo være man kunne justere. tak for svar😀.

Skriv et svar

